We willen je welkom heten bij [43DTB] 43 DUTCH TANK BATTALION
Een NL/BE clan die vooral samen lol maakt en waar gezelligheid belangrijk is. We willen met elkaar lekker ouwehoeren en als het kan Strongholds en Advances doen.
We praten gezellig via discord en het wordt heel erg gewaardeerd als je daar op komt. Meepraten wordt gewaardeerd, alleen luisteren kan ook altijd.
Kortom: fun, geouwehoer en gezelligheid en samen strijden. Dat vind je bij ons!
We hebben twee gouden regel en dat is gedraag je en heb respect.
Interesse? spreek iemand van de staf aan en we gaan graag met je in gesprek!